Powered By Blogger

zondag 30 mei 2010

# 10 afronding

Hoe heb ik de 10 dingen ervaren: ik vond het leerzaam, boeiend en interessant. Wekelijks de blogs schrijven en de blogs van de collega's lezen en daarop reageren vond ik ontzettend leuk om te doen. Daarnaast is Library Thing, hyves, you tube en twitter bij mij favoriet, ga ik zeker mee verder na deze cursus. Met mijn leeskring (Dirk Hulst Groep) hebben we een hyves pagina, die gebruik ik nu meer en intensiever dan voor de cursus. Ik ben nu veel beter op de hoogte van de toepassingen van WEB 2.0en zie goede ontwikkelingen in contacten leggen met de klant via onze website met het film- en biebblog; Wat minder met het chatten, ik denk niet dat de klanten daar veelvuldig gebruik van (gaan) maken. Verder gebruikte ik al Flickr voor het uploaden van foto's, dit in het kader van mijn werk als coordinator presentaties WEB/WFO.
Alle 10 # dingen had ik al eerder gehoord/gelezen/ daar zaten geen verrassingen bij, wel in het toepassen van b.v. Twitter, You Tube en Library Thing. Het gevaar van twitter vind ik wel, dat er veel persoonlijke dingen in de tweets staan. Dat wil ik niet op die manier gebruiken. Als ik iemand een berichtje stuur, doe ik dat liever per mail of sms, persoonlijk gericht. De 10 dingen was voor mij helemaal geslaagd.
Bedankt voor jullie ondersteuning en hulp, Bedankt Emmy. Elise, Immeke en Edo.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Nu toepassen daar waar mogelijk en de ontwikkelingen bijhouden. Want voor je 't weet ben je de voorsprong die je nu hebt weer kwijt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen