Van de filmpjes ben ik echt onder de indruk, dit is de manier om contact te houden met de klant, mits de klant dit ook wil natuurlijk. Ben benieuwd hoe de ontwikkelingen gaan..
Gelukkig kun je als klant altijd kiezen of je wel/niet een contact met de bibliotheek, of wie dan ook aangaat. Het zijn hele mooie toepassingen om klanten te werven en aan je te binden!
Even voorstellen: ik ben nu toch echt 50 jaar geworden,getrouwd met Co en de trotse moeder van 2 kanjers van zonen en een geweldige dochter. Dochterlief woont inmiddels in Amsterdam en heeft het naar haar zin daar.Ik werk met veel plezier 26 uur voor de bibliotheek. In augustus gaan Co en ik ruim 3 weken naar Amerika en daar kijken we enorm naar uit.
Gelukkig kun je als klant altijd kiezen of je wel/niet een contact met de bibliotheek, of wie dan ook aangaat. Het zijn hele mooie toepassingen om klanten te werven en aan je te binden!
BeantwoordenVerwijderen